HTML

2009.03.01. 17:10 Tamás1987

Rejtély a csatornán - Börtön évek.

- Jöjjön velem elkísérem a cellájába. - mondta a rendőr.
- Mindent elhisznek amit mond az a nyomorult CIA parancsnok? - kérdezte Tamás.
- Igen ő a mindenható. A cellájában várja a laptopja. Használja egészéggel. Ja és lesz egy cellatársa.
Elvitte a cellájához. Kinyitotta az ajtót és belökte 3 db verőlegényhez, s köztük volt egy alakváltoztató is. Az egyik izompacsirta így szólt:
- Én vagyok, Mife Mife ikertestvére: ifj. Mife Mife.
A másik pedig így szólt:
- Én vagyok, a legyőzhettelen: Acélfej.
A harmadik pedig így szólt:
- Én pedig, a rémálmod vagyok: Horrolálom.
Az öreg varázsló pedig így szólt:
- Én tudom, hogy ki vagy. Tudok segíteni a bosszú hadjáratodban. A nevem: Alakváltoztató.
Hórrolálom megszólalt:
- Te ki vagy?
- Én. Aki hallja nevem retteg tőlem,
Mert én vagyok a leghatalmasabb,
A leggonoszabb, ember,
A nevem: Thomas Magnum.
- Te ölted meg az apámat, te átkozott! - szólt ifj. Mife Mife.
- Igen én vagyok. -szólt Tamás.
- Most meghalsz!
- Nem ajánlom nekd, hogy megtámadj!
- Miért? - kérdezte ifj. Mife Mife.
- Mert megölek mint az apádat.- mondta Tamás.
ifj. Mife Mife megtámadta Tamást, de Tamás kinyújtotta a tenyerét és elszívta a lelkét. Minden gonoszsága Tamásba ment bele. A többiek csodálkoztak a történteken. Tamás így szólt:
- Ki itt a fönők?
- Te vagy Tamás. - mondták mindanyian.
- Helyes! Ha valaki ellenem mer fordulni azzal is így végzek.Most pedig hagyatok engemet dolgozni. Bosszút kell álnom a CIA-n. Főleg az ötös fogaton.
Tünde + Gabriella + Vivien + ........+.......... Egy a baj csak nem tudom ki a kéd darab fiú. De majd megfogom tudni és nem lesz kegyelem a CIA-nek, mert minden egyes emberét megfogom ölni. Az egészet a parancsnokkal kezdem. Ha!Ha!Ha!Ha!Ha!
Tamás bekapcsolta a laptopot és nála volt minden CIA emberről az információ. Amit a CIA -sok azt gondolták, hogy elpusztult. Acélfej ezt kérdezte:
- Mit csinálsz Tamás?
- Megnézzem mindenkinek a gyenge pontját. - mondta Tamás.
- Ehhez miért kell a lemez? - kérdezte Acélfej.
- Mert egyenesen a CIA központból töltöttem le az emberekről az információt és kell az új tervemhez.
- Én is próbálkoztam a bejutással, de nem sikerült nekem. Elárulod, hogy hogyan tudtál bejutni észrevétlenül?
- Legyen az én titkom.
Jött a börtön őr Tamáshoz, mert látogatója akadt. A lánya Gabriella jött el, hogy beszélgessen az apjával. Mikor Tamás meglátta a lányát nagyon megörült. A börtön őr ezt mondta:
- 3 órájuk van, hogy megbeszéljék amit akarnak.
- Apám! Hogyan telt el neked ez a 10 hónap? - kérdezte Gabriella.
- Ne is kérdezd. Nagyon rosszul érzem itt magam, de megvagyok. Most had kérdezzek tőled valamit. - mondta Tamás.
- Mit?
- Ott hagytad a CIA-t? -kérdezte Tamás.
- Nem. Csak érdekelt, hogy hogy van az apám. Akármennyire is gonosz vagy az apám vagy. - mondta Gabriella.
- Mi van a parancsnokkal? Mindig az a ostoba a főnőköd?
- Igen. De miért kérdezed?
- Csak érdekelt engemet. Bánt az a tudat, hogy az anyádat a CIA ölte meg?
- Igen. Nagyon is bánt. Remélem hamarossan kiszabadusz innen. - mondta Gabriella.
- Még van időm. Lefogom töltenni. Kibírom ezt a pár évet. Arra kérek, hogy látogassál meg havonta.
- Rendben. - mondta Tamás.
Tamás visszament a cellájába és azt mondta a társainak:
- Megvan a tervem.
- Mi az? - kérdezte Horrólálom.
- Hamarosan megtudod. Tetszeni fog az ötlet. De ehhez Alakváltoztató segítsége is kell. Tanítsál meg mindenre. Még a telepatikus képeségre is. - mondta Tamás.
- Rendben. - mondta Alakváltoztató.
- A terv a következő: Amikor kiszabadulok innen akkor átvszem a helyét a CIA- nál a paracsnoknak. nem fogok lebukni, mert ugyan úgy fogok kinézni. - mondta Tamás.
- Jó a terv! - mondta Horrolálom.
Jött a fográl és ezt mondta:
- Jöjjenek uraim! A CIA főparancsnoka bejelnti azt a két férfit aki az ötös fogathoz, fog tartozni.
- Kedves hölgyeim és uraim! 10 hét múlva megkezdjük a kiképzését Robertnek és Johnnak. Akik az ötös fogadhoz fog tartozni, ha kiálltak a próbát. - mondta a parancsnok.
Mikor visszamentek Tamás egy jókorát csapot a falba. Akkorát, hogy a fal megrepedt.
- Miért csapkodsz enyire Tamás? - kérdezte Acélfej.
- Mert direkt ugratni akar engem ez a szemét alak. - válaszolta Tamás.
- Miért?
- Mert az egyiket ismerem.
- Melyiket?
- Johnt. Megkart ölni, de én halálos lövést adtam rá. Ugy látszik túlélte a műtétet.
- Ne a múltra emlékezzünk. Holnap Tamás elkezdődik a kiképzésd! - mondta Alakváltoztató.
- Örülök neki, így bosszút állhatok Johnnon is. Készülj John, mert véged lesz!
Másnap széppen felkelltek és Alakváltoztató ezt mondta:
-Először a telepatikus képeségedett fejlesztjük ki.
- Próbáld meg kitalálni, hogy mire gondolok, a telepatikus képességedet. - mondta Alakváltoztató.
- Nem tudom!- mondta Tamás.
- Próbáld meg!
- Nem megy!
- Próbáld!
- Ne........... Várj! Már hallom. Te vagy a legbénább harcos kit láttam egész életemben.
- Helyes. Most pedig az Agyegyesítést fogjuk elsajátítani. - mondta Alakváltoztató.
- Rendben.
Tamás két ujját, oda tette Alakváltoztató fejéhez, és megpróbálta megkeresni gyermek kori traumáját. 2 próbálkozása nem sikerült , mert lezárta a gondolatait Alakváltoztató. De a 3. próbálkozás az sikerült. Látta, hogy családja nem igazán törődik vele.
Ajándékba mindig csak egy zoknit kapott. Az osztályában mindig csak csúfolták ahogy nézet ki, és gúny nevet is kitaláltak neki: Alakváltoztató. De nem hagyta, hogy így bánjanak vele az osztálytársai, ezért kifejlesztette magának a telepatikus képességet. Mikor már igazán jól ment neki, akkor bosszút állt. Először a telepatikus képességével megölte az apját. Az anyját életben hagyta. Utána az osztálytársai közül ölte meg azt akit a legjobban utált. Az apja holttestét eltemették, de az apja lelke minden év december 31-én 24:00-kor kísérti az embereket, hogy elárultak. A kísértést mind addig nem hagyja abba míg valaki le nem győzi.- mondta Tamás.
- Ez a nap ma van! - mondta Alakváltoztató.
- Megküzdök az apád szellemével. - mondta Tamás.
Ekkor előhúzta a zsebbe mélyéről a titkos fegyverét.
- Ez a kis kocka lenne a fegyvered? - kérdezte Horrólálom.
- Nem. Lépj hátrébb! - mondta Tamás.
Megnyomta a kockán a középső gombot. Akkor átváltozott egy hosszú toktartóvá. Utána pedig kivette a kardot.
- Mi ez? - kérdezte Acélfej.
- Ez a halott szellemeket ölő kard. - mondta Tamás.
Aztán visszarakta a tartójába és visszaalakult egy kis kockává. Ahogy az óra elütötte az éjfélt akkor felkészült Tamás. Megkérte az őrt, hogy a csarnokba vezesse le. A őr nem értette miért, de megtette amire kérte. Éjfél után 10 perccel megjelent a szellem.
- Hello Komarnov. Rég találkoztunk. - mondta Tamás.
- Bizony rég. Utoljára 1995-ben találkoztunk. - mondta Komarnov.
- Alakváltoztató gyermek kori emlékeit láttam a telepatikus képességemmel. De Alakváltoztatónak nem árultam el egy titkot.
- Mi lenne az Tamás, - kérdezte Komarnov.
- Az amit te tévesen tudsz a halálodról. - mondta Tamás.
- Tudom, hogy a fiam ölt meg!
- Nem Komarnov! Te nagy szamár. Én öltelek meg. Most pedig azért vagyok itt, hogy befejezem a munkámat.
- Te szemét!
Tamás letette a kockát és ezt mondta:
- Jobb ha még elmenekülsz, mert e csata után én fogok győzni.
- Nem fogsz ezzel győzni,te ostoba a hoz a halott ölő kard kéne.
Tamás gyorsan átalakította a kockát és előhúzta a kardot.
- Gyere és harcolj férfiként. - mondta Komarnov.
De Komarnov közben megtámadta hátulról, de nem tudta, hogy Tamás megérzi ha bajba kerül. Hátra tartotta a kardot. Mielőtt kitudta volna mondani a kard nevét , közben beleszaladt. A lélek örök nyugalomra tért és Tamás is elment a csarnokból. Összerakta a kardját a kockává és elindult a cellája felé.
Tamás bandukolt kifelé az arénából ahol megküzdött Komoroval. Ment a cellája felé ahol már várták a barátai. Mikor belépet a cellába ezt kérdezték tőle:
- Mi történt? - kérdezték mindannyian.
- Megöltem Komorov lelkét. - mondta Tamás nevetve.
- Én tudtam, hogy végezni fogsz vele.
- Hogyan tudhatad? Nem is mondtam el neked, hogy kit láttam. - mondta Tamás.
- Tudom. Ez volt az 1 próba. Még hátra van 2 próba. - mondta Alakváltoztató.
- Mi lesz a többi próbám? - kérdezte Tamás.
- A 2. próba az, hogy szkanderben megküzdesz Horrolálommal. A 3. próbát majd megtudod. - mondta Alakváltoztató.
Tamás gondolta magában, hogy ez szép , hogy szkandereznie kell Horrolálommal. De a legfőbb küldetése az, hogy bosszút álljon a CIA parancsnokán és megölje a két fiút. Tamás elálmodozott azon, hogy találni fog valakit aki segít a tervében. Addig gondolkozott amikor elérkezett a 2. próba ideje. Tamás elment a próba helyszínére.
- Köszöntöm a részt vevőket. - mondta Alakváltoztató.
Elkiáltotta magát Alakváltoztató: Elkészülni, Vigyázz,Kész, Rajta!
Tamás és Horrolálom elkezdte a szkander versenyt. 10 perc múlva még semmi sem történik. Semmi rezdülés az arcukon. A körülötte tömeg már nagyon izgult. Mindenki fogadott. Alakváltoztató: Tamásra tett az összes többi pedig: Horrolálomra.
A két versenyző egymás szemébe nézet és senki sem pislogott.
5 óra telt el ész semmi rezdülés. Tamás érezte, hogy Horrolálom keze fárad. Akkor megpróbálta lenyomni Horrolálom kezét és sikerült neki. Jött a börtön őr a társalgoba, hogy jött egy látogatója: Mancs Mancs a Fekete Macskanő.
Tamás elindult, hogy mit akar. A börtönőr bevitte a fogadószobába és ezt mondta:
- Egy órátok van!
Tamás meg is kérdezte a Macskanőtől:
- Mit akarsz itt? Ha jól tudom elárultad a régi főnöködet
- Igaz. De azért, mert megakart ölni. De kifogtam rajta én öltem meg. - mondta a Macskanő.
- De nem válaszoltál rá, hogy mit akarsz itt? - kérdezte Tamás.
- Csak látni akartam azt akit kétsuer is börtönbe zártak.
- Nem én vgyok a hibás. Mind a kétszer a CIA parancsnoka fogta rám, hogy én követtem el a gyilkosáot. Azért zártak be ide , mert Mife Mifét megöltem a főgonoszt. Ez volt a hálája. De megkeserűri azt a napot amikor én kiszabadulok. - mondta Tamás.
- Hány éved van még? - kérdezte a Macskanő.
- Még egy évem van még hátra. - mondta Tamás.
- Van még valami más amit mondani szeretnél? - kérdezte a Macskanő.
- Igen van. - mondta Tamás.
- Mi az?
- Mit akarsz még mondani nekem Macskanő?- kérdezte Tamás.
- Csak azt, hogy nem fogod tudni megállítani az ötös fogatott! Mert én fogom előbb! - mondta nevetve a Macskanő.
- Csak te azt hiszed. Ma délután 2 órakor szabadulok a börtönből. Én fogok előbb boszút állni!
- Kihívlak egy versenyre. Ha te nyersz elkell engem vened feleségül!
- Ha vesztek?
- Akkor is. - mondta a Macskanő.
- Tehát mindenképpen te fogsz nyerni rajta?
- Igen.
- Én mit nyerek ezzen?
- Ha tenyersz elkell csábítanod, hogy hozád mennyek. Ha vesztes akkor peddig rögtön elkell venned. Elfogadod?
- Igen.
Ekkor a Macskanő kiment a beszélgető helységből. Utána pedig Tamás. Azért fogadta el Tamás a Macskanő ajánlatát, mert szimpatikus volt neki. Tamás nagy léptekkel közeledet a cellája felé, ahol Acélfej várta. A következőket mondta neki:
- Eljött a harmadik próba ideje!
- Mi az?
- Halottuk, hogy a Macskanő és te hamarosan összeházasodtok. Az a feladat, hogy a börtön legszebb nőjével töltsd el a szabadulásod idejéig. Kiváncsiak vagyunk, hogy elmered mondani a Macskanőnek. A lány mindig veled jár veled!
- Miért? - kérdzete Tamás.
- Azért , mert így kell ellenálnod a csábításnak. Ha elcsábulsz, pedig azért. A flört az engedélyezve van. Megértetted?
- Igen.
Jön a börtön legszebb nője Kinga. Mikor Tamás elé ment akkor ezt mondta:
- Velem kell eltöltened az utolsó pár órát!
- Beszélgessünk! - mondta Tamás
- Rendben. Miről?
- Te vagy a legszebb lány akit láttam.
- Köszönöm a kedveséged.
- Ha nem fogadtam volna el a Macskanő ajánlaát, akkor téged vennélek anyakönyvvezető előtt és templomban.
- Vegyél el engem! - Kinga.
- Nem lehet! - mondta Tamás.
- Eljegyeztétek egymást?
- Nem. Ha megkérhetnélek öltözz fel valamilyen ruhába.
- Rendben! Ha nem jegyeztétek el egymást, akkor nincs semmi gond.
Kinga ezt mondta:
- Itt a börötnben van egy szokás a szabaduló elvihet magával valakit ki a szabadba.
- Értem.
- 2 óra van. A próbát kiátad. - mondta Kinga.
A brtönőr ezt mondta:
- Thomas Magnum lépjen elő!
Tamás előre lépet.
- A börtön büntetése letelt. Választhat valakit! - mondta a börötn őr.
- Én Kingát választom. - mondta Tamás gondolkodás nélkül.
A börtön őr akkor ezt mondta:
- Pakoljatok össze Kingának!
Mikor összepakoltak Kingának, akkor Tamással együt kiléptek a börtön falai közül a szabadba. Tamás elkezdheti a bosszúját John és Robert ellen.

Rejtély a csatornán és a Rejtély a csatornán börtönévek írója:

Melnek Tamás

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://melnektamas.blog.hu/api/trackback/id/tr19973675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása